Cégünket 2001 márciusában alapítottuk, elsősorban ügyviteli rendszerek, ezen belül rendezvényszervező cégek ügyviteli megoldásainak megvalósítására. Megrendelőnk az Eventrend Cégcsoport azóta is kiemelet partnerünkként folyamatos megrendelésekkel és fejlesztési feladatokkal látja el cégünket. 

Ügyviteli rendszer (PEO)

Ügyviteli rendszerünket kezdetben DELPHI-ben, asztali alkalmazásként fejlesztettük és vezettük be. A technológiai fejlődésnek köszönhetően az asztali alkalmazások előszőr Virtuális Magánhálózaton (VPN) futó alkalmazásként, majd online webalkalmazásként váltak partnereink számára elérhetővé.

Az ügyviteli rendszerek fejlesztését napjainkban már külön vállalkozás keretében (DYN.LINE Kft.) végezzük.

A cég jelenlegi komplex ügyfélkezelő rendszere (kiwiCRM) mellett az éttermek és beszállítóik közötti online megrendeléseket biztosító beszállítói rendszert (séfpiac) is üzemeltet.

 

Honlap fejlesztés és modernizálás

első megrendelőnk  Gála Party ServiceA honlapfejlesztés a fenti tevékenység "melléktermékeként" elsősorban az alkalmazásokhoz történő integráció (pl: weben történő megrendelések biztosítása) céljából került cégünk szolgáltatási palettájára.

Megrendelőink weboldalait - először a rendszer integritásának biztosítása érdekében, majd a technológia változások követése céljából - folyamatosan felügyeltük, és igény szerint átalakítottuk, mai kifejezéssel élve: modernizáltuk

Természetesen ezzel együtt a tartalomkezelő rendszerünk is folyamatosan fejlődött,  hiszen a felhasználók visszajelzései, észrevételeik és felmerülő igényeik alapján, valamint a technológia szabványok és megoldások fejlődésének megfelelően folyamatos fejlesztettük, aktualizáltuk azt.

Tudjon meg többet szolgáltatásainkról!

Meglévő honlapjának modernizálása elött kérjen ingyenes honlapelemzést, vagy kérjen ajánlatot új honlapjának fejlesztésére.

További kérdéseivel forduljon bizalommal munkatársainkhoz a kapcsolat oldalon szereplő elérhetőségek bármelyikén, vagy írjon nekünk online!